.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل:فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است

شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه معافی یکی از خبرنگاران متعهد و دلسوز کشور در امر اطلاع‌رسانی صحیح بوده است، گفت: فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: شنیدن خبر درگذشت برادر عزیزم جابر معافی که جوانی متعهد و دلسوز در امر اطلاع‌رسانی و خبر بوده است برایم بسیار سخت و تاثرانگیز بود.

وی افزود: فقدان معافی ضایعه بسیار سنگینی برای استان مازندران است که امیدوارم این خسارت با زحمات مجموعه جامعه خبری به ویژه خبرگزاری فارس مازندران جبران شود.

روحانی بیان داشت: با توجه به نقش خبرگزاری فارس در خبررسانی صحیح و ایجاد تعامل خبری با مخاطبان و حق محوری همکاران این خبرگزاری در سراسر کشور از جمله مازندران امیدوارم رسالت خبرگزاری فارس در مازندران به نحو شایسته‌ای به اتمام برسد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: بخشی از دستاوردهای خبرگزاری فارس در ایجاد رابطه با مردم و توجه آحاد جامعه به این خبرگزاری ریشه در خدمات ارزشمندی دارد که با نیت صدق و سلم خدمتگزاران و خبرنگاران با سابقه از جمله مرحوم معافی در مازندران ایجاد شده است.

روحانی اذعان داشت: مرحوم جابر معافی با توجه به جایگاه خود سعی کرد دلسوزانه رسالت خود را با رابطه فی مابین خبرگزاری با آحاد جامعه با نیت صدق به اتمام برساند که از دست رفتن وی خسارت سنگینی برای جامعه خبری و خبرگزاری فارس است.

وی تصریح کرد: رحلت این خبرنگار متعهد و دلسوز را به سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، همسر، فرزندان و خانواده عزیز معافی، جامعه رسانه‌ای به خصوص همکاران خبرگزاری فارس  و مردم خوب مازندران تسلیت عرض می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.